10 Mart 2014 Pazartesi

MESELA BEN

Sorsanız kendimle barışığım egolarımdan soyut bir karakterim var hiç bir egom yok ama yaş takıntım var...bu gün neden ben böyleyim gençlik sevdasındayım yaş almaktan korkuyorum.diye düşünürken sanırım kendimce bi sebeb buldum .hayatı yeni yeni yaşıyorum hiç kendimi şımartmadım şımartılmadım ,başkaları gibi saçma boş gerksiz şeylere takacak vaktim zamanım olmadı çünki hep boyumdan büyüktü sıkıntılarım ve ben güçsüzdüm ve ben küçüktüm ve ben eziktim.şimdi özgüvenli cesur ve olgunlaştım.ama tabi bu arada yaş aldım ....evet kilit toktası bu bütün bu bocalamanın arasında ömürde geçmiş oldu ben yaşamaya zaman bulamadan oysa şimdi yaşamaya hayatttan tad almaya başlamışken en kıymetlisini gençliğimi kaybetmişim ....işte bu yüzden olsa gerek bendeki yaş takıntım olsun rabbim çektiğimiz sıkıntıları ahiret sermayesi eylesin...amin

Hiç yorum yok: